Prąd pod kontrolą - aplikacja Mój licznik dla abonentów Energa

Sposób na prąd pod kontrolą - aplikacja Mój licznik dla abonentów Energa

 

Jeśli interesuje Cię ile prądu zużywasz i chcesz kontrolować to na bieżąco, a nie tylko w okresie rozliczeniowym, to świetnie się składa. Energa, czyli grupa kapitałowa, która zajmuje się wytwarzaniem, dystrybucją oraz sprzedażą energii elektrycznej w Polsce stworzyła innowacyjną aplikację pozwalającą na bieżące kontrolowanie zużycia prądu. Z jej pomocą użytkownicy mogą, np. odczytywać liczniki, otrzymywać powiadomienia o nadmiernym zużyciu, ale również porównywać zużycie energii w danym dniu lub miesiącu.

 

Gdzie znajdę aplikację?

Aplikacja Mój Licznik dostępna jest w internetowych sklepach Google Play oraz App Store i każdy może ją bezpłatnie pobrać na telefon zarówno z systemem operacyjnym Android, jak i IOS. Co więcej, operator chcąc jak najlepiej odpowiedzieć na potrzeby swoich klientów regularnie ją aktualizuje.

Każdy klient, który chce zacząć korzystać z aplikacji musi zarejestrować się w serwisie, aby to zrobić wystarczy kliknąć w link: https://mojlicznik.energa-operator.pl/dp/UserLogin.do. Następnie podać numer PPE (Punkt Poboru Energii), licznika oraz pesel, potwierdzić że zapoznał się z regulaminem i gotowe!

 

Kto może z niej korzystać?

 

Z aplikacji Mój Licznik mogą korzystać osoby, które są klientami Grupy Energa-Operator, a także posiadają w swoim domu licznik zdalnego odczytu. Urządzenia te mierzą energię tak samo jak modele indukcyjne, jednak w odróżnieniu od nich umożliwiają automatyczne przesyłanie danych pomiarowych. To ogromne ułatwienie oraz możliwość monitorowania zużywanego prądu.

 

aplikacja moj licznik

 

Dlaczego warto?

 

1. Kontrola wydatków, dzięki temu, że aplikacja pozwala sprawdzić ilość prądu jaka została zużyta w ciągu jednej doby. Użytkownicy mogą porównywać, kiedy i na co wykorzystują jej najwięcej. Natomiast bieżąca możliwość kontrolowania wydatków sprawi, że nigdy więcej rachunek Was już nie zaskoczy.

2. Łatwy dostęp do informacji: klienci, którzy z niej korzystają mogą nie tylko kontrolować wydatki, ale również w szybki sposób uzyskać informację na temat nawiązanej z Energą umowy, okresie rozliczeniowym, a także sprawdzić nr i adres punktu poboru.

3. Prosta i intuicyjna obsługa: ponieważ aplikacja została stworzona tak, aby każdy użytkownik bez trudu mógł znaleźć w niej to czego szuka i sprawdzić wybrane informacje.

 

Mój Licznik to ciekawe rozwiązanie dla wszystkich, którzy chcą dobrze planować swoje wydatki i robić to ekonomicznie. Jest prosty w obsłudze i posiada niezbędne dla użytkownika funkcje.